Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 09:37:06 +0300

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/04321 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõesuu küla, Ida-Hansu, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Jõesuu küla, Ida-Hansu (Elumaja, Garaaž) ja soovib 
teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Piirinaabrina olete kaasatud Jõesuu küla Ida-Hansu 
kinnistu üksikelamu ja garaaži kasutusloa menetlusse. Dokumentide 
vaatamiseks peate ennast sisse logima ehitisregistrisse. Dokumente saab näha 
aadressil www.ehr.ee: Töölaud - Minu dokumendid - Kutsed minu kaasamiseks. 
Avamine toimub menetluse numbrilt. Dokumentide alt leiate koos taotlusega 
esitatud dokumendid. Projekti alla laadimine on nupust „Laadi projekt alla“. 
Oma seisukoha palun esitada samas keskkonnas kaasamise kutses määratud 
tähtajaks. Juhul kui Te eelnimetutud tähtajaks oma seisukohta ei saada, 
eeldame vastuväidete puudumist loa väljastamisel.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26954307> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister